Audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego

Uruchomiliśmy „pudełkową” wersję usługi, którą świadczymy od kilku lat. Mowa o kompleksowej analizie e-commerce skierowanej do mikro, małych i dużych sklepów internetowych.

Rozwijając własne sklepy (między innymi sklep wielobranżowy VATS) jak i pomagając naszym biznesowym partnerom – każdego dnia napotykamy na nowe wyzwania, którym musimy stawić czoła. Doświadczenia z ostatnich lat sprawiły, że dysponujemy pokaźnym arsenałem zarówno narzędzi jak i metod, które pozwalają nam przeprowadzić kompleksowy audyt sklepu internetowego między innymi w takich obszarach jak: IT, Marketing, UI i SEO.

Co zawiera nasz audyt e-commerce

W ramach zleconej analizy przygotowujemy dla Klienta raport zawierający kilkadziesiąt stron zauważonych nieprawidłowości oraz ewentualnych błędów wymagających interwencji. Do każdej zauważonej przez nas nieprawidłowości dajemy wskazówki w jaki sposób je wyeliminować.

W analizie skupiamy się na holistycznym podejściu do sklepu Klienta co przekłada się na otrzymaniu w pełni obiektywnej i dokładnej informacji zwrotnej jakie elementy wymagają poprawy.

Konsultacja on-line

W związku z tym, że raport może zawierać nie dla wszystkich zrozumiałe i oczywiste informacje – po przygotowaniu raportu jesteśmy do dyspozycji w ramach konsultacji telefonicznych/wideokonferencji. W zależności od wybranego planu można liczyć na 2, 6 lub nawet 18h czasu do wykorzystania zarówno na wdrożenie jak i omówienie wybranych zagadnień.

Tworzenie analizy krok po kroku

W pierwszym etapie prac kontaktujemy się ze zleceniodawcą e-mailowo lub telefonicznie i zbieramy dodatkowe informacje, które mogą okazać się przydatne. Określamy termin potrzebny na realizację (do 10 dni roboczych) oraz przekazujemy kontakt do opiekuna, który będzie prowadził dalszy proces tworzenia raportu.

W dalszej kolejności zbieramy suche dane przez różnego rodzaju narzędzia i crawlery (pakiet Medium), które ustawiamy indywidualnie pod konkretną stronę. Zebrane dane następnie są analizowane a ich wynik wraz z komentarzem umieszczony zostaje w raporcie.

Trzecim etapem jest obiektywna analiza treści prezentowanych na sklepie oraz informacja zwrotna związana z zauważonymi błędami i/lub rekomendacjami. W zależności od pakietu skanowanych jest co najmniej kilka różnych podstron.

W kolejnej części audytu skupiamy się na funkcjonalności oraz stabilności samego sklepu. Często zdarza się, że z pozoru idealnie przygotowany sklep zawiera proste błędy, które mimo wszystko są ciężkie do wychwycenia a wpływają one na obniżenie lub wręcz uniemożliwiają poprawną konwersję.

Ostatnim etapem prac jest przeprowadzenie testów przez specjalistę, który w niezależny sposób dokonuje ręcznej weryfikacji typowych dla wybranych platform słabych punktów, które mogą wpływać nie tylko na bezpieczeństwo ale i na wydajność sklepu.

W przypadku pakietu Large zakres usług obejmuje również analizę kont powiązanych ze sklepem (w tym social media).

Analiza z komentarzem

Większość agencji interaktywnych skupia się na wybranych fragmentach witryny analizując np. poziom zoptymalizowania pod wyszukiwarki lub skupia się na wybranych fragmentach całości. Idziemy o krok dalej i przekazujemy Wam naszą wiedzę zdobywaną przez lata. Wiedzę w postaci w pełni obiektywnego i niezależnego raportu dotyczącego Twojego sklepu internetowego.

Specjalna cena

W związku z uruchomieniem nowej usługi, pierwsze raporty zamówione do dnia 19.08.2019 są dostępne w promocyjnej cenie. Akceptujemy zarówno szybkie przelewy (mikropłatności) jak i tradycyjne przelewy bankowe. Więcej informacji na stronie usługi.

Zamów audyt e-commerce