Telemarketing i systemy Call Center

Telemarketing i systemy Call Center

Jesteśmy jedną z nielicznych firm specjalizującą się w tworzeniu i obsłudze technologii VoIP, która umożliwia stworzenie Biura Obsługi Klienta uszytego na miarę. Możemy zintegrować obecnie używany system np. ERP z centralą telefoniczną aby np. handlowiec widział kto do niego dzwoni i co ostatnio kupował jeszcze zanim odbierze słuchawkę.

Tworzymy oprogramowanie przeznaczone dla Call Center jak i sami realizujemy kampanie telemarketingowe. Przeprowadzamy między innymi badanie satysfakcji klienta, badamy potrzeby i oczekiwania jak i prowadzimy obsługę posprzedażową.

Uważamy, że Biuro Obsługi Klienta oraz Biuro Handlowe są jednymi z najważniejszych działów w każdej firmie. Automatyzacja oraz integracja BOK z innymi systemami w firmie jest tym, czym zajmujemy się na co dzień. Możemy zintegrować Państwa CRM z centralą telefoniczną dzięki czemu każdy klient będzie mógł być profesjonalnie obsłużony.

Realizujemy również trudne zlecenia polegające na rozszerzeniu funkcjonalności już istniejącego systemu VoIP.

Chcesz mieć własne Call Center w swojej firmie lub chcesz zlecić nam przeprowadzenie telemarketingu? Skontaktuj się z nami

Jesteśmy tu dla Ciebie! Wystarczy, że napiszesz kilka słów
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie lub szukasz innej usługi? Bez obaw! Nasz zespół jest gotów pomóc w wielu obszarach IT.
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń. Pomożemy znaleźć rozwiązanie.


  Tel: +48 34 341 01 99
  E-mail: biuro@neptron.pl


neptron.pl Tomasz Nowak
ul. św. Jadwigi 80
42-226 Częstochowa
NIP: 5732790926