Audyt e-commerce

Pomagamy firmom działającym na rynku e-commerce w zwiększaniu zasięgów sprzedażowych przeprowadzając kompleksowe audyty sklepów internetowych.

Jako niezależna firma mająca doświadczenie między innymi w IT, Handlu oraz Marketingu skupiamy się na obszarach zarówno merytorycznych jak i technicznych. Audyty przeprowadzane przez naszą firmę zawierają informacje jakie elementy powinny zostać poprawione aby zwiększyć zarówno konwersje jak i widoczność sklepu w wyszukiwarkach. Skanujemy również strony w poszukiwaniu błędów wpływających na bezpieczeństwo transakcji.

Więcej o procesie analizy »

X

Dziękujemy za zaufanie

To ważny krok dla biznesu za który jesteś odpowiedzialny(a).
Prosimy o uzupełnienie poniższych danych abyśmy mogli rozpocząć pracę nad poprawą skuteczności Twojego sklepu.


Cena netto:

Cena brutto:

01 Wybrany pakiet

02 Adres sklepu


03 Metoda płatności


03 Dane do rozliczeń







Dane do faktury pobierane są z bazy GUS na podstawie NIP.
W przypadku braku nr NIP wystawiana jest faktura imienna.

05 Dodatkowe uwagi


* Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celu realizacji zamawianej usługi.

Administratorem danych jest neptron.pl Tomasz Nowak z siedzibą w Częstochowie, ul. św. Jadwigi 80, NIP: 5732790926, biuro@neptron.pl.

Small

599zł

399zł*

Pakiet przeznaczony dla nowych sklepów, które w krótkim czasie chcą zwiększyć widoczność i konwersje.


Konsultacja ze specjalistą

  • on-line: 2h

Dystrybucja produktów

  • Analiza nowych metod pozyskiwania klientów

Pozycjonowanie, SEO, Optymalizacja

  • Analiza karty produktu
  • Analiza linkowania wewnętrznego
  • Podstawowa analiza on-site
  • Rekomendacje działań SEO

Marketing

  • Podstawowa analiza contentu

UI/UX

  • Audyt użyteczności

IT/Optymalizacja/Security

  • Podstawowa analiza wydajności

Medium

1099zł

799zł*

Pakiet przeznaczony dla większości sklepów, zawiera rozszerzone audyty techniczne oraz rekomendacje najbliższych działań.


Konsultacja ze specjalistą

  • on-line: 6h

Dystrybucja produktów

  • Analiza nowych metod pozyskiwania klientów

Pozycjonowanie, SEO, Optymalizacja

  • Analiza karty produktu
  • Analiza linkowania wewnętrznego
  • Kompletna analiza on-site
  • Rekomendacje działań SEO
  • Crawlowanie unikalnym narzędziem w celu poszukiwania błędów

Marketing

  • Rozszerzona analiza contentu
  • Badanie spójności komunikatów omnichannel

UI/UX

  • Audyt użyteczności

IT/Optymalizacja/Security

  • Analiza wydajności w oparciu o analizę pojedynczych requestów/waterfall

Large

3199zł

2799zł*

Pakiet przeznaczony dla dojrzałych sklepów, które chcą zdobywać nowe rynki oraz którym zależy na ciągłym rozwoju.


Konsultacja ze specjalistą

  • on-line lub u partnera: 18h

Dystrybucja produktów

  • Analiza nowych metod pozyskiwania klientów
  • Analiza nowych kanałów sprzedaży

Pozycjonowanie, SEO, Optymalizacja

  • Analiza karty produktu
  • Analiza linkowania wewnętrznego
  • Kompletna analiza on-site i off-site
  • Rekomendacje działań SEO
  • Crawlowanie unikalnym narzędziem w celu poszukiwania błędów
  • Analiza linkowania zewnętrznego
  • Analiza Search Console/Analytics

Marketing

  • Rozszerzona analiza contentu
  • Badanie spójności komunikatów omnichannel
  • Analiza profili w social mediach (wybrane 2)

UI/UX

  • Audyt użyteczności
  • Analiza zachowania klienta przy użyciu narzędzi rejestrujących ruch + testy własne

IT/Optymalizacja/Security

  • Analiza wydajności w oparciu o analizę pojedynczych requestów/waterfall
  • Analiza podatności sklepu na najczęstsze metody ataków

Czas na przygotowanie raportu uzależniony jest od wielkości i złożoności analizowanego sklepu. Maksymalny czas oczekiwania na przeprowadzenie audytu wynosi 10 dni roboczych.

W przypadku nawiązania stałej współpracy lub zlecenia więcej niż jednego audytu – ceny podlegają negocjacjom.

*Cena netto za jednorazowy, indywidualnie przygotowany raport – do podanej ceny zostanie naliczony 23% VAT.

Promocyjna cena obowiązuje do 19.08.2019.